رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران:

شرکت‌های بزرگی همچون گل‌گهر باید عهده‌دار فعالیت‌های اکتشافی در کشور شوند

|
۱۳۹۸/۰۳/۱۲
|
۱۴:۴۵:۰۵
| کد خبر: ۸۵۳۸۳۸
شرکت‌های بزرگی همچون گل‌گهر باید عهده‌دار فعالیت‌های اکتشافی در کشور شوند
رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری عظیمی که در صنعت فولاد کشور انجام شده، انجام فعالیت‌های اکتشافی در کشور ضروری است و شرکت‌های بزرگی همچون گل‌گهر باید عهده‌دار این مهم شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ نادعلی اسماعیلی  در آیین معارفه مدیرعامل جدید گل‌گهر اظهار داشت: نقشه راه توسعه گل‌گهر در زمان مدیریت مهندس جلال مآب تدوین شد و مهندس تقی‌زاده این نقشه را وارد فاز اجرایی کردند

وی افزود: انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تجربه ارزشمند مهندس ملارحمان در حوزه معدن و صنایع معدنی، به سرعت پیشرفت طرح‌های توسعه این شرکت افزوده شود.

اسماعیلی اضافه کرد: تمامی طرح‌های توسعه گل‌گهر با تایید مهندس ملارحمان اجرایی شده اند؛ بنابراین باید اذعان کرد که ایشان با مجموعه گل‌گهر بیگانه نیستند.

وی ادامه داد: بخش خصوصی باید به حوزه اکتشاف ورود پیدا کند. شرکت‌های بزرگی همچون گل‌گهر با تشکیل کنسرسیوم‌های معدنی می‌توانند نقش بسزایی در اجرای فعالیت‌های اکتشافی بزرگ ایفا کنند.

اسماعیلی گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری عظیمی که در صنعت فولاد کشور انجام شده، انجام فعالیت‌های اکتشافی در کشور ضروری است و شرکت‌های بزرگی همچون گل‌گهر باید عهده‌دار این مهم شوند.

 

 

 

 

نظر شما
پرونده ویژه