با حضور مشاور علمی استاندار هرمزگان برگزار شد

تجلیل از فعالان پاتوق‌های گفت‌وگوی جوانان و دانشجویان بندرعباس

|
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
|
۲۲:۲۵:۵۸
| کد خبر: ۲۳۴۱۹۶۳
تجلیل از فعالان پاتوق‌های گفت‌وگوی جوانان و دانشجویان بندرعباس
برنا - باشگاه جوانی؛ نشست صمیمانه مشاور علمی استاندار هرمزگان با جمعی از جوانان و دانشجویان بندرعباس در قالب حلقه گفت‌وگو برگزار و از فعالان پاتوق‌های گفت‌وگوی جوانان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، نشست صمیمانه مشاور علمی استاندار هرمزگان با جمعی از جوانان و دانشجویان بندرعباس در قالب حلقه گفت‌وگو برگزار شد.

در این نشست، احسان محمدی‌نژاد با قدردانی از فعالیت پاتوق‌های گفت‌وگوی جوانان و دانشجویان، این فضاها را بستری مؤثر برای تقویت تعامل، تبادل ایده و رشد گفتمان علمی میان نسل جوان عنوان کرد.

وی همچنین بر حمایت از گفت‌وگوهای دانشجویی و نقش آن‌ها در حل مسائل اجتماعی و ارتقای مشارکت جوانان تأکید کرد و تلاش‌های مجموعه خانه جوان بندرعباس در این حوزه را تحسین‌برانگیز دانست.

مشاور علمی استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت ایجاد بسترهای گفت‌وگو برای جوانان افزود: توسعه فرهنگ تعامل و تبادل نظر میان دانشجویان و جوانان می‌تواند زمینه‌ساز افزایش مشارکت اجتماعی و شکل‌گیری ایده‌های مؤثر در جامعه باشد.

در پایان این برنامه نیز از فعالان پاتوق‌های گفت‌وگو به پاس تلاش‌های آنان در توسعه فرهنگ گفت‌وگو، مشارکت علمی و فعالیت‌های اجتماعی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر