محسن رضایی: آمریکا مسئول افزایش تنش در لبنان است
برنا - گروه سیاسی: فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی با بیان اینکه آمریکا باید نسبت به اقدامات تنشزای رژیم صهیونیستی در لبنان پاسخگو باشد، تصریح کرد: در صورت تهدید علیه ایران، آمریکاییها را پاسخگو میکنیم.
به گزارش برنا، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ایالات متحده بر اساس تفاهم با جمهوری اسلامی ایران، مسئول تجاوزات و اقدامات تنشزای رژیم صهیونیستی در لبنان است و باید پاسخگو باشد. در صورت تهدید علیه ایران، آمریکاییها را پاسخگو میکنیم.»
انتهای پیام/
نظر شما