مهر وموم واحد صنفی متخلف در جاده سنتو مهریز
به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، دهقان، اظهار کرد: در پی شناسایی یک واحد صنفی دارای انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در جاده سنتو، با دستور دادستانی و در راستای صیانت از حقوق عمومی و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، ضمن تشکیل پرونده قضایی، این واحد صنفی مهر وموم شد.
وی با اشاره به قوانین مربوط به استفاده غیرمجاز از خدمات عمومی افزود: بر اساس قانون مجازات استفادهکنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز و همچنین آییننامه عملیاتی و شرایط عمومی تعرفههای آب و فاضلاب، ایجاد انشعاب غیرمجاز و برداشت آب پیش از کنتور جرم محسوب میشود.
دادستان مهریز تأکید کرد: دادستانی با همکاری اداره آب و فاضلاب، به منظور حفظ و برقراری توازن منابع آبی شهرستان، جلوگیری از هدررفت آب و پیشگیری از استفاده آب شرب برای مصارف غیرشرب، این موضوع را با دقت و حساسیت رصد کرده و با متخلفان برخورد قانونی و قاطع خواهد داشت.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه استفاده غیرمجاز از انشعاب آب، موضوع را از طریق سامانه ۱۲۲ ارتباط با مشتریان اداره آب و فاضلاب یا شماره ۰۳۵-۳۲۵۲۲۰۴۳ دفتر رئیس اداره آب و فاضلاب اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی شود.