اسامی شهرهای جدید مجاز به ثبت نام در مسکن ملی اعلام شد

|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲
|
۱۳:۴۵:۵۱
| کد خبر: ۹۷۶۹۱۰
اسامی شهرهای جدید مجاز به ثبت نام در مسکن ملی اعلام شد
معاونت مسکن و ساختمان ضمن اعلام آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن برای هشت استان البرز، اصفهان، خراسان‌رضوی، بوشهر، فارس، مرکزی، خوزستان و سیستان و بلوچستان، نام شهرهای مجاز به ثبت نام را در شهرهای جدید این هشت استان، معرفی کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای هشت استانِ البرز، اصفهان، خراسان‌رضوی، بوشهر، فارس، مرکزی، خوزستان و سیستان و بلوچستان ثبت نام شهرهای جدید به شرح زیر اعلام شده است.

در استان البرز، ثبت‌نام در شهر هشتگرد انجام می‌شود که جدید هشتگرد و شهرهای استان البرز غیر از شهرهای شهرستان نظرآباد مدنظر است.

در استان اصفهان برای شهرهای فولادشهر، بهارستان و مجلسی ثبت نام انجام خواهد شد. ثبت نام در فولادشهر، شهر جدید فولادشهر و شهرهای شهرستان های اصفهان، لنجان، نجف آباد، فلاورجان و خمینی شهر، برای بهارستان شهر جدید بهارستان و شهرهای شهرستان اصفهان، برای شهر مجلسی شهر جدید مجلسی و شهرهای استان اصفهان است.

در خراسان رضوی نیز ثبت نام برای شهرهای گلبهار و بینالود انجام می شود که در شهر جدید گلبهار، شهرها جدید گلبهار، شهر مشهد و شهرستان‌های چناران، برای بینالود، شهر جدید بینالود، شهر مشهد و شهرهای شهرستان نیشابور مدنظر است. همچنین در استان فارس نیز ثبت نام در شهر صدرا و شهرهای شهرستان شیراز انجام می شود.

ثبت نام در استان بوشهر در شهرهای عالیشهر و سیراف انجام می‌شود که در عالیشهر شهر جدید عالیشهر و شهرهای بوشهر و عالیشهر و در سیراف شهر جدید سیراف و شهرهای عسلویه، نخل‌تقی و چاه مبارک مدنظر است.

در استان مرکزی ثبت نام در دو شهر جدید مهاجران و امیرکبیر انجام می شود که در شهر مهاجران برای شهر جدید مهاجران و شهرهای شهرستان های اراک، شازند و خمین و برای شهر امیرکبیر شهر جدید امیرکبیر و شهرهای شهرستان های اراک، دلیجان و محلات ثبت نام انجام می شود.

در استان خوزستان نیز برنامه‌ریزی‌ها برای شیرین شهر و رامین انجام شده است که در شیرین شهر، شهر جدید شیرین شهر و شهرهای استان خوزستان و در رامین نیز شهر جدید رامین و شهرهای استان خوزستان ملاک عمل و ثبت نام خواهد بود.

در نهایت در استان سیستان‌وبلوچستان در شهر جدید تیس و شهرستان های چابهار، کنارک، نیکشهر، قصرقند ثبت‌نام انجام می‌شود.

 

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
پرونده ویژه
المپیک و پارالمپیک