امروز در کدام شهرهای کشور باران می‌بارد؟

|
۱۳۹۹/۰۴/۲۳
|
۰۹:۰۳:۵۴
| کد خبر: ۱۰۲۸۴۷۸
امروز در کدام شهرهای کشور باران می‌بارد؟
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فریبا گودرزی، در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز و فردا برای مناطقی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، شمال همدان، شمال مرکزی، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و ارتقاعات قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران گاهی رعد وبرق و وزش باد‌های شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

او هشدار داد: از امروز تا اوخر وقت فردا استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل و به ویژه مناطق شمالی این استان‌ها بارش‌های شدید تر‌ی نسبت هسایر نقاط دارند و این بارش‌ها ممکن است منجر به بالا آمدن ناگهانی سطح رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها، آب گرفتگی، وقوع صاعقه و احتمالا سیلاب در این مناطق شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: طی ۳ روز آینده برای در ساعات بعد از ظهر و شب در جنوب کشو در مناطقی از سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و هرمزگان رگبار، رعد و برق  و زش باد رخ می‌دهد.

گودرزی افزود: از روز چهار‌شنبه تا آخر هفته در نوار شرقی کشور وزش باد‌های به نسبت شدید و در منطقه زابل باد و گرد و خاک را داریم.

او ضمن اشاره به اینکه از امروز تا چهارشنبه دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج است، ادامه داد: تهران امروز قسمتی تا نیمه ابری است و احتمال رعد وبرق و بارش‌های پراکنده در آن وجود دارد و بعد از ظهرهم وزش باد را خواهد داشت و بیشینه دمای پایتخت ۳۶ درجه سانتی گراد است.

نظر شما
پرونده ویژه