فروزنده: درآمد مازاد شهرداری تهران برای مترو هزینه شد

|
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
|
۱۴:۲۲:۱۲
| کد خبر: ۱۴۹۳۴۸۲
فروزنده: درآمد مازاد شهرداری تهران برای مترو هزینه شد
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از تحقق 137 درصدی بودجه سال گذشته خبر داد و گفت: 6 هزار و 700میلیارد تومان از 9 هزار میلیارد تومان درآمد مازاد در خزانه است که به صورت علی الحساب برای مترو در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، لطف اله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حساب و درآمد شهرداری تهران در اسفندماه سال ۱۴۰۱ با بیان اینکه ۱۳۷ درصد بودجه سال قبل محقق شد، اظهار کرد: این مهم با تلاش شهرداری و سیاست گذاری شورا محقق شد که در تاریخ شهرداری بی سابقه و باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه ما گزارش هزینه ۱۰ هزار میلیارد تومان مازاد را ارائه خواهیم داد، خاطرنشان کرد: در ۱۵ اردیبهشت ماه که حساب ها بسته شد باید تمام مبالغ در خزانه قرار می گرفت.

فروزنده با اعلام اینکه ۹۷ درصد هزینه ها صرف شده است، یادآور شد: ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به صورت علی الحساب برای مترو در نظر گرفته شده و هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به امسال منتقل شده و قرارداد ۱۱ هزار میلیارد تومانی برای خرید اتوبوس از این محل تأمین شده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه ۳۰ هزار میلیارد تومان درآمد در اسفندماه محقق شد، خاطرنشان کرد: این را در نظر بگیریم که تخفیف عوارض شهرسازی در اسفندماه کمتر از ماه های دیگر و ۲۰ درصد بود.

وی با بیان اینکه توافقاتی با بانک شهر برای دریافت برات کارت و ال سی داشتیم، تصریح کرد: ما به تمام مناطق اعلام کردیم که پیمانکاران را برای دریافت مبالغ خود فرا بخوانند و هریک مدارک روشنی داشتند مبالغ را دریافت کردند و پرداخت خوبی به پیمانکاران بزرگ داشتیم و بدهی های پایین نیز در حال پیگیری است. ما نفی نمی کنیم که بدهی های سنواتی داریم اما تلاش کردیم که بدهی ها پرداخت شود و آرامترین سال را در سال گذشته داشتیم.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
پرونده ویژه
المپیک و پارالمپیک