در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امداد و نجات الهی کاملاً مشهود است

|
۱۴۰۱/۰۱/۲۷
|
۱۳:۵۲:۵۵
| کد خبر: ۱۳۱۹۳۳۰
در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امداد و نجات الهی کاملاً مشهود است
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: درطول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امداد و نجات الهی کاملاً مشهود است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از  خراسان جنوبی؛ سید محمدرضا طالبی با بیان این مطلب در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با موضوع هماهنگی مراسم سالروز شکست آمریکا درصحرای طبس خاطرنشان کرد: نصرت، امداد و نجات الهی در طول ۸ سال دفاع مقدس،کودتای نوژه و... نشان دهنده آن است که نظام و انقلاب ما الهی است و بر پایه آموره های دینی بنا شده و خداوند پشتیبان این نظام و انقلاب می باشد.
به گفته وی؛ تسخیر لانه جاسوسی توسط نیروهای انقلاب و گروگانگیری آمریکایی ها در داخل ایران اسلامی نوپا، اقدام بسار بزرگ و تاریخی بود که در ابتدای انقلاب صورت گرفت و حضرت امام خمینی (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم نام بردند.
وی با اشاره به این که آمریکایی ها به دنبال آزادسازی گروگان های واقعه ۱۳ آبان بودند و برای این منظور از ظرفیت صحرای طبس استفاده کردند تا از این مسیر به سمت تهران بروند و نسبت به آزاد سازی گروگان هایشان اقدام نمایند، تصریح نمود: این در حالی بود که در آن مقطع در ابتدای انقلاب اسلامی، ارتش ما از هم گسیخته بود و سپاه و بسیج هم هنوز از انسجام کافی برخوردار نبودند.
معاون استاندار اظهار داشت: امداد الهی همانطور که با ریگ های داغ خود، کعبه را از حمله سپاه ابرهه حفظ کرد، نظام اسلامی را نیز با شن ها که مأمور خداوند بودند محافظت نمود و آمریکایی ها به تعبیر خودشان هرگز فکر نمی کردند در چنین جهنمی گرفتار شوند.
طالبی تصریح نمود:اعتقاد داریم به برکت خون پاک و مطهر شهدا، خداوند در ادامه راه نیز هدایتگر نظام مقدس ما خواهد بود،ضمن آنکه با آرزوی توفیقات روزافزون و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این نظام الهی به دست صاحب اصلی آن خواهد رسید.
وی تأکید کرد: مراسم ۵ اردیبهشت ماه ازساعت ۱۷ الی ۱۹ با سخنرانی آقای دکتر قناعت استاندار معزز و با حضور خانواده معظم شهدا در محل مسجد شکر و برنامه محوری حسینیه جماران نیز صبح روز چهارم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد .
به گفته وی؛ اجرای سرود توسط شاعران در طراز انقلاب اسلامی ، روایت این حماسه توسط راویان و ... از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.
شایان ذکر است: در این جلسه درخصوص وظایف و تکالیف دستگاه های اجرایی درخصوص تأمین زیرساخت ها و شرایط لازم برای برگزاری مراسم در محل مسجئ شکر بحث و رایزنی شد.

انتهای پیام

نظر شما
پرونده ویژه
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز