رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان،خبرداد:

پرداخت ۳۴۴میلیارد ریال وام اشتغال در حوزه صنعت و معدن استان

|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲
|
۱۴:۰۹:۴۰
| کد خبر: ۸۲۳۸۱۸
پرداخت  ۳۴۴میلیارد ریال وام اشتغال در حوزه صنعت و معدن استان
محمدرضا صفی خانی گفت: 344 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر امسال به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ صفی خانی امروز  در جمع خبرنگاران افزود: امسال 254 طرح اشتغال فراگیر صنعت، معدن و تجارت با اعتبار یکهزار و 310 میلیارد ریال و اشتغال یکهزار و 595 نفر به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

او افزود: از این تعداد، 35 طرح با اشتغال 207 نفر و میزان تسهیلات 528 میلیارد ریال در حال توزیع به شعب توسط سرپرستی بانک‌ها هستند.

صفی خانی  تصریح کرد: همچنین 93 طرح با تسهیلات 574 میلیارد ریال و اشتغال 928 نفر توسط بانک‌ها در دست بررسی هستند و 6 طرح با تسهیلات 27 میلیارد ریال و اشتغال 76 نفر به مرحله انعقاد قرارداد رسیده‌ است.

رییس صمت لرستان بیان کرد: در حوزه اشتغال فراگیر تاکنون به 118 طرح با اعتبار 134 میلیارد ریال و اشتغال 374 نفر تسهیلات پرداخت شده است.

صفی‌خانی در خصوص پرداخت تسهیلات روستایی حوزه صنعت، معدن و تجارت نیز  خاطر نشان  کرد: در این بخش تاکنون 273 طرح با یکهزار و 31 میلیارد ریال و اشتغال 1450 نفر به بانک‌های عامل معرفی‌ و تعدادی موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

به گفته او  این طرح‌ها در رسته‌های مختلفی همچون قالیبافی، صنایع معدنی، پوشاک، صنایع تبدیلی و تکمیلی، چرم و مصنوعات چرمی، مبلمان و مصنوعات چوبی و ادوات کشاورزی هستند.

 

نظر شما
پرونده ویژه
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز