هشدار سردار قاآنی به تروریستهای اسرائیلی
برنا - گروه سیاسی: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به سربازان تروریست ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد؛ همان سالی که با خفت و خواری از این سرزمین فرار کردید.
به گزارش برنا، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت:
«بسم الله الرحمن الرحیم
سربازان متجاوز و تروریست صهیونیست، کمتر از ۴ روز ۱۰۰ نفر تلفات دادید!
اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد؛ همان سالی که با خفت و خواری از این سرزمین فرار کردید.
امروز نیز اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد بیرون رانده خواهید شد.»
انتهای پیام/
نظر شما