آتش‌سوزی بیمارستان عشایر خرم آباد مهار شد

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
|
۱۱:۲۷:۱۶
| کد خبر: ۲۳۵۹۳۲۰
آتش‌سوزی بیمارستان عشایر خرم آباد مهار شد
برنا ـ گروه استانها: مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: آتش‌سوزی در انبار مرکزی بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد مهار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ مهدی پازوکی ، اظهار کرد:  آتش‌سوزی در انبار مرکزی بیمارستان شهدای عشایر  بدون تلفات جانی مهار شد.

وی افزود:  اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش آتش به سایر بخش‌های مجموعه صورت گرفته است.

لازم به ذکر است؛ صبح روز یکشنبه با اعلام وقوع حریق در انبار مرکزی بیمارستان شهدای عشایر، تیم‌های اطفای حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند و عملیات مهار آتش را آغاز کرده بودند.  

انتهای پیام 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر