سرپرست زندان های ایلام خبر داد:

آزادی ۷۳زندانی ایلامی با تلاش خیرین و مددکاران

|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱
|
۱۰:۰۲:۱۳
| کد خبر: ۹۷۱۴۴۳
آزادی ۷۳زندانی ایلامی با تلاش خیرین و مددکاران
سرپر ست زندانها ی ایلام گفت :از ابتدای امسال تا کنون ۷۳ زندانی با تلاش مددکاران و کمک های مالی خیرین استانی از زندان آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام :توفیق مهدی زاده سرپرست زندان های استان ایلام ضمن تقدیر از تلاش های موثر مددکاران و همت والای خیرین و نیکوکاران استانی، بیان داشت: ۲۸ زندانی از زندان مرکزی، ۲۰ متهم از بازداشتگاه، ۴ مددجو از مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی، ۱۰ زندانی از زندان دره شهر و ۱۱ مددجو از کانون اصلاح و تربیت از ابتدای سال جاری تا کنون با تلاش مددکاران و جلب رضایت شکات و همچنین حمایت های مالی خیرین به آغوش خانواده خود بازگشتند.

او گفت : تعداد ۱۰۰ خانواده زندانی نیز تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان قرار دارند و تعداد ۳۱ زندانی نیز توسط ستاد دیه از زندان آزاد گردیدند.

مهدی زاده با اشاره به کسب رتبه برتر زندان های استان در ارزیابی اقدامات و فعالیت های مددکاری در بین زندان های سراسر کشور، گفت: مددکاران سنگ صبور زندانیان بوده و با تلاش همه جانبه مشکلات زندانیان را برای بازسازگاری اجتماعی پیگیری می کنند.

سرپرست زندان های ایلام درادامه  گفت: مددکاری اجتماعی عبارت است از هنر کمک کردن به افراد به منظور پیشرفت و توسعه‌ استعدادهای نهفته و استفاده از آن‌ برای حل مسائل و مشکلاتی که مددکار در محیط اجتماعی خویش‌ با آن روبه‌رو می‌شود

 

 

 

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
پرونده ویژه
المپیک و پارالمپیک