محمدحسین محبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

قهرمانی در آسیا پیش درآمدی برای قهرمانی جهان است/ محمدی با همه کشتی‌گیران رابطه خوبی دارد/ یدالله می‌تواند در المپیک قهرمان شود

|
۱۳۹۸/۰۲/۰۵
|
۰۶:۲۱:۰۰
| کد خبر: ۸۳۸۱۵۰
پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: قهرمانی در آسیا می تواند پیش درآمدی برای قهرمانی جهان باشد و امیدوارم کشتی گیران بتوانند در آن رقابتها موفق به کسب سهمیه المپیک شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدحسین محبی، پیشکسوت کشتی کشورمان درباره قهرمانی مقتدرانه تیم کشتی آزاد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به خبرنگار برنا گفت: پیش از مسابقات گفته بودم ما شانس نخست قهرمانی هستیم. خوشبختانه ملی‌پوشان کشورمان کشتی‌های بسیار خوبی گرفتند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. به نظر من قهرمانی در آسیا می تواند پیش درآمدی برای قهرمانی جهان باشد و امیدوارم کشتی‌گیران بتوانند در آن رقابت‌ها موفق به کسب سهمیه المپیک شوند.

وی افزود: امسال سال مهمی برای کشتی است و امیدوارم فردی از خانواده کشتی ریاست فدراسیون را برعهده بگیرد و بتواند به خوبی کار را به جلو ببرد. به هر حال کشتی همواره نشان داده در هر مسابقه‌ای پتانسیل افتخارآفرینی برای کشور را دارد.

محبی درباره قهرمانی برادرزاده‌اش یدالله محبی نیز اظهار کرد: یدالله می‌توانست در فینال امتیازات بیشتری بگیرد اما اینکه حریف او از کشور میزبان بود و جو سالن هم تاثیرگذار بود کشتی را خوب اداره کرد. البته ارشک هم می‌تواند موفق باشد. ضمن اینکه من معتقدم این بچه‌ها توان کسب مدال المپیک را نیز دارند و باید برای آن تلاش کنند.

دارنده مدال جهان و آسیا درباره سرمربیگری غلامرضا محمدی در تیم ملی عنوان کرد: اکثر بچه ها دوست دارند با آقای محمدی کار کنند و جو خیلی دوستانه و صمیمی میان سرمربی و کشتی‌گیران وجود دارد. محمدی مربی بسیار دلسوزی است که با شاگردانش رفیق است و از مربیان دلسوز ما است که می‌تواند در آینده هم برای کشتی ایران افتخارآفرینی کند.

نظر شما
پرونده ویژه
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز