زنگ آموزش مجازی برای ۹۷ درصد دانشآموزان استان مرکزی بهصدا درآمد
برنا - گروه استانها: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: زنگ آموزش مجازی برای ۹۷ درصد دانشآموزان این استان در سال ۱۴۰۵ بهصدا درآمد.
به گزارش خبرگزاری برنا از مرکزی ، اسماعیل ارتگلیدر این خصوص گفت: با اعلام وزارت آموزش و پرورش مبنی بر غیرحضوری بودن مدارس تا پایان فروردین، از امروز آموزش مجازی در شبکه شاد برای دانشآموزان طبق زمانبندی آغاز شد.
وی بیان کرد: هرروز از ساعت ۷ تا ۱۰ منحصرا دانشآموزان دوره متوسطه دوم، ساعت ۱۰ تا ۱۳ منحصرا دانشآموزان دوره متوسطه اول، از ساعت ۱۳ تا ۱۵ دانشآموزان پایههای چهارم تا ششم دبستان و از ساعت ۱۵ تا ۱۷ دانشآموزان پایههای اول تا سوم در شبکه شاد حضور دارند.
معاون آموزش متوسطه، اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: امکان ارسال پیام در زمانهای ذکر شده با تعیین نقش در بخش "مدرسه من" فراهم است.
نظر شما