حضور تماموقت هنرمندان اراکی در میدان شهدا؛ کلوطی: تا نیاز باشد در صحنه میمانیم
به گزارش خبرگزاری برنا از مرکزی، مسعود کلوطی که این روزها در جمع مردم انقلابی اراک حاضر است، با اشاره به رسالت خطیر قلم و تصویر در برابر توطئههای نرم دشمن، تصریح کرد: خاموشی هنرمند در برابر ظلم، هرگز از دید وجدان بشر پنهان نمیماند. وی با تأکید بر لزوم روشنگری در عرصهی فرهنگ و هنر، اضافه کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به روایتِ درست از حماسهی حضور مردم داریم. کلوطی در پایان، حضور در میدان را کمترین کاری دانست که از یک هنرمند متعهد برمیآید.
مسعود کلوطی ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، امام خمینی(ره) و شهدا، دفاع از خاک کشور را با زبان هنر، وظیفۀ ذاتی هنرمندان دانست.
وی در ادامه با اشاره به شرایط کنونی جهان گفت: «در حال حاضر تمام شر در یک طرف و تمام خیر در طرف دیگر است. جهان باید تکلیف خود را با رژیم کودککش صهیونیستی و آمریکا روشن کند.»
کلوطی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری رشادتهای مردم دیار مرکزی در هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: هنرمندان این خطه همواره پیشگام عرصههای انقلابی بودهاند و امروز نیز با حضور پرشور خود در میدان شهدا، بار دیگر ثابت کردند که پای آرمانهای نظام و انقلاب ایستادهاند. وی افزود: امیدواریم این حرکت فرهنگی و هنری، الگویی برای سایر شهرهای کشور شود.