در مراسم افطار ریاست جمهوری،

ایرج راد :مطالبات هنرمندان را با ریاست جمهوری مطرح کردیم

|
۱۳۹۸/۰۲/۳۰
|
۰۴:۰۳:۰۰
| کد خبر: ۸۴۸۰۰۸
ایرج راد :مطالبات هنرمندان را با  ریاست جمهوری مطرح کردیم
ایرج راد که شب گذشته یکی از هنرمندان حاضر در مراسم افطار ریاست جمهوری بود گفت: در این مراسم مسائل و دغدغه‌های اهالی فرهنگ و هنر مطرح شد.

ایرج راد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، در مراسم افطار شب گذشته ریاست جمهوری که با حضور اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد حضور داشتم و مسائل بسیاری از دغدغه‌های هنرمندان مطرح شد که هر هنرمند در حوزه فعالیت خود مطالبی را عنوان کرد.

راد خاطرنشان کرد: مدیر عامل خانه تئاتر در این مراسم مسائل بسیاری را مطرح کرد و من نیز در این مراسم مسائل مربوط به اهالی تئاتر را برای ریاست جمهوری مطرح کردم. مسائلی که به شخصه در این مراسم عنوان کردم مربوط به امنیت شغلی هنرمندان و مطالبات صنفی بود.

وی افزود: بخش عمده‌ای از مطالب عنوان شده توسط اصحاب فرهنگ و هنر مربوط به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌شد و ریاست جمهوری مسائل را به این وزارتخانه ارجاع داد که قرار است نتایج پیگیری‌ها به هنرمندان اطلاع‌رسانی شود.

این بازیگر در پایان گفت: اگر مطالباتی که هنرمندان در این جلسه مطرح کردند از سوی مسئولان پیگیری شود حتماً اتفاقات خوبی رخ می‌دهد و می‌توان این مراسم را یک اتفاق مثبت دانست.

نظر شما
پرونده ویژه
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز